micro flash
micro flash
Zadnjič spremenil tica(slo), dne 06 Mar 2005, 17:13, skupaj popravljeno 4 krat.
imam konjiča dva
Na Airmix video je bil primerjalni test Impressiona in Simpropovega Lift Off-a. Pilota, ki sta modela testirala, sta hvalila kvalitete enega in drugega, za zaključek pa ugotovila (kot običajno, saj sta dobila modela zastonj v test, zato ne moreta enega spljuvati in drugega hvaliti, pa še zelo očitno je bilo, da je enemu bolj všeč Impression , drugemu pa Lift Off ), da je eden boljši po eni strani drugi pa po drugi in da sta si zelo konkurenčna.
Ko pa sem video pregledal nekajkrat in postal pozoren tudi na tisto "med vrsticami" si pa z lahkoto ugotovil, da Impressiona Lift Off poseka na celi črti, ima bistveno večji razpon uporabe , je lažji, z enakim pogonom bistveno bolj zmogljiv, veliko bolje jadra, kljub temu da je lažji ni počasnejši, edino kjer je pa Impression boljši je pa v tem da hitreje valja.
Z drugimi besedami Lift Off je bistveno boljši model
Ko pa sem video pregledal nekajkrat in postal pozoren tudi na tisto "med vrsticami" si pa z lahkoto ugotovil, da Impressiona Lift Off poseka na celi črti, ima bistveno večji razpon uporabe , je lažji, z enakim pogonom bistveno bolj zmogljiv, veliko bolje jadra, kljub temu da je lažji ni počasnejši, edino kjer je pa Impression boljši je pa v tem da hitreje valja.
Z drugimi besedami Lift Off je bistveno boljši model
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Impression ni allaroud model. Je hotliner, ki se ne zna peljati počasi!
Ima ozko področje uporabe (pobočje in brisanci), kjer pa blesti. Sam sem ga letel na pobočju, v jadralni varijanti, brez motorja, s pol kilskim gvihtom v trupu in zadeva trga!
Priložnost se imel prizkusiti tudi liftofa. Gre za bistveno drugačen model, počasnejši in bistveno bolj pohleven. V dobrem vremenu se da z njim tudi jadrati. Seveda pa če ga pritisneš zna tudi zažvižgati.
Poleg tega je liftof bistveno bolje narejen. Trup ima ojačitve iz ogljika in delije bolj kompaktno. Trup od Impressiona pa sem flikal do onemoglosti, dokler nisem položil po površini celega nosa in mesta vijakov za krila 160 gramskega karbona.
Za tvoje zahteve glasujem za liftofa.
L.P. Samo
Ima ozko področje uporabe (pobočje in brisanci), kjer pa blesti. Sam sem ga letel na pobočju, v jadralni varijanti, brez motorja, s pol kilskim gvihtom v trupu in zadeva trga!
Priložnost se imel prizkusiti tudi liftofa. Gre za bistveno drugačen model, počasnejši in bistveno bolj pohleven. V dobrem vremenu se da z njim tudi jadrati. Seveda pa če ga pritisneš zna tudi zažvižgati.
Poleg tega je liftof bistveno bolje narejen. Trup ima ojačitve iz ogljika in delije bolj kompaktno. Trup od Impressiona pa sem flikal do onemoglosti, dokler nisem položil po površini celega nosa in mesta vijakov za krila 160 gramskega karbona.
Za tvoje zahteve glasujem za liftofa.
L.P. Samo
Tica,
ce ze isces nekaj v tem rangu poglej se modele od Reicharda, recimo Sprinter http://www.reichard.cz/en/_sprinter.htm ali Scorpion http://www.reichard.cz/en/_scorpion.htm. Pri nam jih mislim, da ima Top Modeltehnik v ponudbi
Na rcgroups bos nasel kar nekaj v zvezi s sprinterjem...
LP
Damjan
ce ze isces nekaj v tem rangu poglej se modele od Reicharda, recimo Sprinter http://www.reichard.cz/en/_sprinter.htm ali Scorpion http://www.reichard.cz/en/_scorpion.htm. Pri nam jih mislim, da ima Top Modeltehnik v ponudbi
Na rcgroups bos nasel kar nekaj v zvezi s sprinterjem...
LP
Damjan