ČVEK
Moderator: Pisaneli
Pozna kdo mogoče ime tega letala=
http://www.maam.org/wwii/photos/aircraft/Ball3.JPG
Vem le da je francoski lovec v ww2.
Hvala za info.
http://www.maam.org/wwii/photos/aircraft/Ball3.JPG
Vem le da je francoski lovec v ww2.
Hvala za info.
www.okarbon.eu
Ne nebrejker napisal/-a:Pozna kdo mogoče ime tega letala=
http://www.maam.org/wwii/photos/aircraft/Ball3.JPG
Vem le da je francoski lovec v ww2.
Hvala za info.
Gre za Ameriško vojno ptico Curtiss P-40 Warhawk z prvim poletom 1938. In je prvi Ameriški lovec ki je presegel hitrost 300milj/h.
Life is short.
Fly hard!!!
Fly hard!!!
poskusi pogledat tu... http://www.vvsregiaavions.com/avionsindex.html
ali pa na Wikipeda pod Free French Air Force
ali pa na Wikipeda pod Free French Air Force
zakon je vse, kar leti po zraku
Naročujem materjal za izdelavo letala.
Prvič izdelujem krilo v sendvič konstrukciji.(stirodur+steklo)
Vprašanje: Naj dam carbonski roving na stirodur in nato plast stekla+abrajza in nato zadnji sloj stekla...?
Ali steklo + carbon + abrajza in laminacijo zakljućim še z enim slojem stekla?
Hvala za informacije
Prvič izdelujem krilo v sendvič konstrukciji.(stirodur+steklo)
Vprašanje: Naj dam carbonski roving na stirodur in nato plast stekla+abrajza in nato zadnji sloj stekla...?
Ali steklo + carbon + abrajza in laminacijo zakljućim še z enim slojem stekla?
Hvala za informacije
www.okarbon.eu
Mitja vidim, da si odpisal še preden sem zbrisal polovico posta
Refresh: Zanimalo me je če je to abrajza:
http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=66379
Potem sem dejansko prebral kaj piše (ABREIS SGEWEBE) in zaradi tega sem brisal napisano.
Uporaba mi je znana. Da se abrajzo laminera med dve plasti steklenke.
Naj carbon nanesem na stirodur prej ali istočasno z abrajzo
Refresh: Zanimalo me je če je to abrajza:
http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=66379
Potem sem dejansko prebral kaj piše (ABREIS SGEWEBE) in zaradi tega sem brisal napisano.
Uporaba mi je znana. Da se abrajzo laminera med dve plasti steklenke.
Naj carbon nanesem na stirodur prej ali istočasno z abrajzo
www.okarbon.eu
Pod roke mi je prišlo gradivo iz letošnjega predavanja o ultralahkih jadralnih letalih, Western Workshop Tehachapi 2009 California, Experimental Soaring Association, kjer so se dotaknili tudi mojih projektov. (stran 1 in stran 10)
Uf kako prija, če te kdo pohvali
http://cafefoundation.org/v2/pdf_tech/M ... Sigler.pdf
Torej le ni verjeti vsem, ki imajo tolk "mastnih" povedat za čez mene!
Najbrž je to le slovenska tradicija....
LP Mitja
Uf kako prija, če te kdo pohvali
http://cafefoundation.org/v2/pdf_tech/M ... Sigler.pdf
Torej le ni verjeti vsem, ki imajo tolk "mastnih" povedat za čez mene!
Najbrž je to le slovenska tradicija....
LP Mitja
Glavno da Amiji nasedejo! Pa to, da širimo besedo SLOVEniji tudi modelarji poleg Strela in Kozmusapegasus napisal/-a:Ejga, v tem pdfju zgleda kot da je Slovenija svetovna letalska velesila ... mamo vse, od konstruktorjev letal, do lastnih elektromotorjev in regulatorjev zanje ... manjkajo nam le še baterije
Tam kjer je dim, je tudi ogenj
Drugače pa, Roman Sušnik je car... ni kej!
Zadnjič spremenil Ultralajt, dne 01 Okt 2009, 13:29, skupaj popravljeno 2 krat.
Meni manjka denarja, prostega časa in volje stiščati nekatere ideje do realizacije... če mi stoji za ritjo nekaj, kar me priganja, potem se zadeve premikajo, če ne pa skačem od ene do druge in ostanejo bolj ali manj nedokončani projekti. Uff, teh je pa kar nekaj! ... medtem pa leta tečejo in se staramo... še malo, pa me ne bo več mikalo izdelati "Footlaunchable Ultralight Sailplane".. itak me noge ne bojo dohajale.
Mitja, že za same ideje dam kapo dol .
Že dolgo nazaj bi moral zbrat en par prezagnanih modelarjev pod en zapažen kozolec, v eno DLU ali po domače: dolenjska letalska univerza in za začetek realizirat in prodat eno boljših idej. Resda malo večji zalogaj kot trimeterski in več -modeli, ampak prišparaš pri servotih
Ne pa risat za kitajce , pomojem bodo kmalu naredili kakšen tvoj Footlaunchable Ultralight Sailplane in ga poimenovali Fu ul sai. Še bolj mogoče pa da že kaj leti po luft ...
Oprosti!!! Vem da kot učenec učim traparije profesorja, se mi pa vseeno zdijo nekateri projekti zelo zanimivi in izvedljivi.
Škoda da mam trenutno sam 50 € v žepu drgač bi šel za spozorja lahko ga pobarvam in poslikam ko bo narjen, vendar ne boš zadovojen ker delam le na penzel
Že dolgo nazaj bi moral zbrat en par prezagnanih modelarjev pod en zapažen kozolec, v eno DLU ali po domače: dolenjska letalska univerza in za začetek realizirat in prodat eno boljših idej. Resda malo večji zalogaj kot trimeterski in več -modeli, ampak prišparaš pri servotih
Ne pa risat za kitajce , pomojem bodo kmalu naredili kakšen tvoj Footlaunchable Ultralight Sailplane in ga poimenovali Fu ul sai. Še bolj mogoče pa da že kaj leti po luft ...
Oprosti!!! Vem da kot učenec učim traparije profesorja, se mi pa vseeno zdijo nekateri projekti zelo zanimivi in izvedljivi.
Škoda da mam trenutno sam 50 € v žepu drgač bi šel za spozorja lahko ga pobarvam in poslikam ko bo narjen, vendar ne boš zadovojen ker delam le na penzel
Lep dan Franc
Tale tema je fajn
Zanima me koliko približno stane tak program za CNC rezanje z vročo žico:
http://www.profili2.com/eng/default.htm
V klubu imamo tak CNC a ga je potrebno programirati v DOSu
Išče se ultimativni program za "ljudsko" uporabo.
Hvala
LP Matej
Zanima me koliko približno stane tak program za CNC rezanje z vročo žico:
http://www.profili2.com/eng/default.htm
V klubu imamo tak CNC a ga je potrebno programirati v DOSu
Išče se ultimativni program za "ljudsko" uporabo.
Hvala
LP Matej
www.okarbon.eu
kaj pa tole:
http://gm.cnc.free.fr/en/index.html
http://gm.cnc.free.fr/en/index.html
STRANPOTI, ZABLODE, DEJSTVA, MITI....
Da skrenem pogovor iz žgočih tem, na nekaj bolj zabavno modelarskega, načenjam eno temo, katere prvi naslov bi bil:
POPRAVLJENI MODELI LETIJO BOLJE OD NOVIH!
Je res kaj na tem in če je, zakaj?
Tudi meni se je že to dogajalo, razlagam pa s zadevo takole:
- Nov model še ne poznamo dovolj. Morda tudi nismo nastavili odklone krmil, težišče in vpadne kote krila, repa, motorja.. na najbolj primerno mero, kar lahko tudi privede do tega, da ga razbijemo.
- Razbit model popravimo in s tem pridelamo tudi nekaj dodatne teže (odvisno od vrste poškodb in načina popravila) ampak vseeno...:
Pri tem je velika verjetnost, da bo sedaj letalo letelo veliko bolje ko poprej, ker smo poštimali še tisto, kar bi morali že v samem štartu, in pa zato, ker smo dobili en določen rešpekt do modela in ga letimo bol preudarno in več mislimo o samem letenju z njim...to pa obrodi boljše rezultate, kot pa so bili v začetku in zato se je tega dejstva prijel mit da "popravljeni modeli letijo bolje od novih". V bistvu pa se glavna izboljšava naredi v modelarjevi glavi.
To je samo moje razmišljanje o tem. Kakšno pa je vaše?
Lahko pa seveda odprete tudi še kakšen drug "mit" za debato.
LP Mitja
POPRAVLJENI MODELI LETIJO BOLJE OD NOVIH!
Je res kaj na tem in če je, zakaj?
Tudi meni se je že to dogajalo, razlagam pa s zadevo takole:
- Nov model še ne poznamo dovolj. Morda tudi nismo nastavili odklone krmil, težišče in vpadne kote krila, repa, motorja.. na najbolj primerno mero, kar lahko tudi privede do tega, da ga razbijemo.
- Razbit model popravimo in s tem pridelamo tudi nekaj dodatne teže (odvisno od vrste poškodb in načina popravila) ampak vseeno...:
Pri tem je velika verjetnost, da bo sedaj letalo letelo veliko bolje ko poprej, ker smo poštimali še tisto, kar bi morali že v samem štartu, in pa zato, ker smo dobili en določen rešpekt do modela in ga letimo bol preudarno in več mislimo o samem letenju z njim...to pa obrodi boljše rezultate, kot pa so bili v začetku in zato se je tega dejstva prijel mit da "popravljeni modeli letijo bolje od novih". V bistvu pa se glavna izboljšava naredi v modelarjevi glavi.
To je samo moje razmišljanje o tem. Kakšno pa je vaše?
Lahko pa seveda odprete tudi še kakšen drug "mit" za debato.
LP Mitja
Mitja glede tega imaš kar prav.
Predvsem to velja za RTF modele, ki po prvem crashu (če ni totalka) doživijo modifikacije predvsem v smislu ojačitev, vgraditvi boljših (in dražjih) delov in pa prilagoditev "roki" modelarja.
Pa še nekaj drži, ponavadi se model razbije tam, kjer je najšibkejši zato na tistem delu doživi modifikacijo.
Najbolj važno je ugotoviti zakaj je prišlo do razbitja modela. Najdražje je se učiti na svojih napakah pa tudi najbolj učinkovito je, če si le priznaš narejeno napako.
Modelarji pri poravilu ne šparamo z kvaliteto materiala, glede teže ja pa odvismo predvsem od zaloge moči vgrajenega motorja.
Za popravilo se odločamo predvsem modelarji in ne "piloti". Tudi to je za pravega modelarja izziv in nagrada je uspešen ponoven krst modela.
Poznam kar nekaj modelarjev, za katere RTF model brez prvega kreša spolh ni pravi.
Lp
Tomaž
Predvsem to velja za RTF modele, ki po prvem crashu (če ni totalka) doživijo modifikacije predvsem v smislu ojačitev, vgraditvi boljših (in dražjih) delov in pa prilagoditev "roki" modelarja.
Pa še nekaj drži, ponavadi se model razbije tam, kjer je najšibkejši zato na tistem delu doživi modifikacijo.
Najbolj važno je ugotoviti zakaj je prišlo do razbitja modela. Najdražje je se učiti na svojih napakah pa tudi najbolj učinkovito je, če si le priznaš narejeno napako.
Modelarji pri poravilu ne šparamo z kvaliteto materiala, glede teže ja pa odvismo predvsem od zaloge moči vgrajenega motorja.
Za popravilo se odločamo predvsem modelarji in ne "piloti". Tudi to je za pravega modelarja izziv in nagrada je uspešen ponoven krst modela.
Poznam kar nekaj modelarjev, za katere RTF model brez prvega kreša spolh ni pravi.
Lp
Tomaž
Davno nazaj smo na balso v vrstah čakali!!!!!!!!