Slovenski F5J

Debata o izredno popularnih tekmovalnih jadralnih modelih z elektropogonom (F5J-400, 7 in Unlimited)

Moderatorji: Pisaneli, rossi

Uporabniški avatar
pegasus
Dr. Modelar
Prispevkov: 2847
Pridružen: 14 Okt 2002, 01:00
Kraj: Heidelberg

Odgovor Napisal/-a pegasus »

Na posvetu v Odrancih ste si zaželeli, da bi naslednjo sezono domači F5J že leteli po po FAI povzetih pravilih. To razumem kot izraz zaupanja. Hvala! 8)

Po nekaj pogovorih bom videl, če bo možno kako testno srečanje izvesti še letos.
Uporabniški avatar
JKSniper
Dr. Modelar
Prispevkov: 3614
Pridružen: 02 Sep 2005, 12:38
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a JKSniper »

Živijo!

Eurocup 2011 bo že tudi FAI? :) :) :)

LP!
Jure
CNC Frezanje Aluminija, medenine, lesa, karbona in umetnih materialov + Struženje kovin
3D Tisk PLA, PETG, ABS, TPU
Konstruiranje, izdelava in lotanje tiskanih vezij
www.JKTech.si
Uporabniški avatar
sly
Tekmovalec
Prispevkov: 380
Pridružen: 03 Jan 2005, 14:10
Kraj: Krško

Odgovor Napisal/-a sly »

EuroCup skoraj zagotovo ne bo po FAI-u... oz. vsaj zaenkrat mislim, da se še nihče o tem ni konkretno pogovarjal (Jure?). Edina sprememba bo 300g za celice in prva dva metra po 20cm.

Kaj smo se (okvirno) dogovorili za EDIT: domače tekme pa je sledeče:

1. Čim prej poskusimo izpeljati poskusno srečanje, kjer upoštevamo bodoča FAI pravila.
2. Za naslednje leto omejimo višino (na 200m).
3. Če se bo poskus obnesel, morda uvedemo še omejitev hitrosti dviganja.

Zakaj 3?

Zato, da ne bo potrebno imeti dvojnih modelov oz. setupov za domače in EURO tekme.

Sicer smo ugotovili, da je lahko setup za 10m/s vreden vsega 30E, a vendar. Moramo tudi videti, ali je mogoče realizirati primerno regulacijo, ki "vzdržuje" konstantno dviganje 10 m/s...

Lp,

Silvester
Zadnjič spremenil sly, dne 03 Okt 2010, 19:23, skupaj popravljeno 2 krat.
Shadow-E
Xplorer

MX22
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Odgovor Napisal/-a raktivec »

Lepo in prav, da se gre čim prej na FAI, ampak:

1.) Slučajno sem verjel debati, da bomo imeli blag prehod in bo obveljala tista o 300 g in 250 g akuju, ter morebitnem 20 cm za prva dva metra od tarče.
2.) Pričel sem z pripravo ravno pravšnjega modela za ta štiri leta, vsul vanj precej denarja in MNOGO ur. 1,55 kg letečega gfk modela z 58 dm2 se vsekakor ne da izdelat le iz stekla in cunjo kevlarja za trup, temveč je treba kar nekaj UD HM karbona, malce drugačne smole in ogromno potrpežljivosti pri delu, da je vse minimalno prepojeno, a nič suho. Tudi trup sem npr. vakumiral mokro na mokro, kar je peklenski zalogaj! Samo za pripravo ušk na vakumiranje sem recimo porabil celo soboto in to nedeljo do pred ene ure, pa v to ne štejem poliranja kalupov, priprave z gel coatom in krojenja oplat, le za packarijo je šlo toliko časa.
3.) Nabavil sem motor, ki ustreza 300 g (in zagotovo v 2013 tudi 250 g) celicam.

4.) Model bo sicer imel okrog 1,55 kg, ampak za omejitve višine recimo 200 m, ali letenje po FAI osnutku je vseeno strel v prazno! V prvih turnusih in v zaključnih letih bodo vsekakor še vedno v prednosti vele HLGji kot ga ima recimo Korber.
5.) Ker vem, da lahko vse skupaj izdelam še lažje in primernejše FAI konceptu vas lepo prosim, da se enkrat končno odločite kako se bo šlo od pomladi naprej. Recimo, da bom tokrat požrl slino, spravil motor v predal in stolkel model, ter se lotil drugega, primernejšega tem novim idejam, ampak v tretje se pa ne bi šel.

6.) Torej? Bi se dalo do konca oktobra dokončno odločit po kakem kopitu se bo šlo?
Vem, da se trudite in hvala vam, ampak negotovost ubija, pa še draga zna biti. Vem tudi, da je moj zapis sebičen in, da zaradi enega nikakor ne gre spreminjat vsega skupaj, a morda nisem edini in morda bi bilo dobro enkrat malce zavret in iti korakoma po začrtani poti.
lp
Sašo
Uporabniški avatar
rossi
Freak
Prispevkov: 951
Pridružen: 08 Dec 2004, 07:42

Odgovor Napisal/-a rossi »

pristanki na 20cm ne bodo tako poceni kot se na prvi pogled slisi. Za doseganje predpisanega dviganja in startne visine se res dobi poceni motor, ampak se lahko zgodi ta tak motor menjate za vsak start ko bo zvita aksa. Da ne govorim o celicah, ki jih bo treba ornk fiksirat....Roko na srce modeli se bodo pikali tako kot v F3J...a res to zelite?????
Uporabniški avatar
pegasus
Dr. Modelar
Prispevkov: 2847
Pridružen: 14 Okt 2002, 01:00
Kraj: Heidelberg

Odgovor Napisal/-a pegasus »

Woah, počasi ljudje, ne prehitevajte.

Ne mešajte fai in eurocup, to sta dve različni zadevi. Še tretja stvar so naša domača pravila. Očitno bo najbolje, da debato ločimo na te tri segmente.
Uporabniški avatar
sevo
Freak
Prispevkov: 582
Pridružen: 08 Apr 2007, 20:40
Kraj: Letuš

Odgovor Napisal/-a sevo »

Bolje tako....prava zmeda bo...je že :D :D :D Jure tista domača pravila bodo tako v takšnem kontekstu kot predlagate pravila za FAI, in jih imamo namen stestirat v praksi, kajne?. Malo sem razmišljal glede pristankov bolje je zmanjšati na polovico sedanjega. Se pravi v R=50cm dobiš 100 točk. Vidim prednost da bodo lahko normalno pristajali tudi doma nareni avijoni. Tisto pikanje mi nikakor ni všeč, naj kar to ostane v F3J. No kakor bo pač bo....važn da se jadra :D
Uporabniški avatar
sly
Tekmovalec
Prispevkov: 380
Pridružen: 03 Jan 2005, 14:10
Kraj: Krško

Odgovor Napisal/-a sly »

Sašo, če bo tvoj model tak, kot ga napoveduješ, boš imel enega od najbolj konkurenčnih modelov...

Ja, AVA in podobni modeli bodo imeli v določenih pogojih verjetno prednost, vendar bo tvoj model verjetno bolj primeren za vse pogoje kot specialke.

Lp,

Silvester
Shadow-E
Xplorer

MX22
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Odgovor Napisal/-a raktivec »

Lepo;
- ampak dovolj sem nečimrn, da nočem imeti le enega od najbolj konkurenčnih modelov. Slika . Če se pravočasno odločite kaj naj bi se resnično dogajalo od pomladi naprej, bom po potrebi spacal nekaj z končno maĹźo precej pod kilo in pol. Za utež ob malce vetra ima elipsa itak več kot preveč prostora.
Verjamem, da bi promtna odločitev še komu drugemu presneto prav prišla. Kar nekaj nas je zarjavelih, ki moramo čez zimo malo potrenirat, da ne bomo same klobase žrli.
- ne vem kaj mi bo zdaj motor za 140 evrov, ki pokaže svoje šele pri 100A, če bo na koncu dovolj dober tak za 30 ojrotov.
- pikanje ni prav noben problem za F5J modele, le spiner mora biti malce obdelan in pravilno, ter natančno nataknjen, da ob dotiku z krtino po celem kolobarju sede na trup. Slika
lp
Sašo
Uporabniški avatar
sevo
Freak
Prispevkov: 582
Pridružen: 08 Apr 2007, 20:40
Kraj: Letuš

Odgovor Napisal/-a sevo »

To že....sam včasih to težko narediš. Getribe imajo premalo zračnosti. Več imajo kakšni zunanjevrteči motorji...bomo vidli kaj bo.
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Odgovor Napisal/-a raktivec »

KPG se da po potrebi uredit, da ima več zračnosti, vendar gre tudi brez tega.
Vprašljiva se mi zdi trdnost celega modela. F5J model je praviloma precej lažji-krhkejši od F3J modela in nosi vsaj 0,5 kg več opreme kot F3J, kar ob pikanju vsekakor precej bolj obremenjuje material, pa še spiner je bolj tumpast od FAI-F3J "konice", kar zopet poveča pojemke.
lp
Sašo
RoK-K
Tekmovalec
Prispevkov: 349
Pridružen: 04 Nov 2007, 16:51
Kraj: Celje

Odgovor Napisal/-a RoK-K »

Samo 1 uprašanje.

Zakaj bi sploh v Sloveniji probali FAI , če bo na Eurocup še nekaj časa F5J ...

Kdo bo sponzoriral logerje, ker drugače ne pridem na tisto tekmo. In mislim da tudi veliko drugih, ki se jim zdi brezveze kupovati loger, da naredimo neko 'poskusno' tekmo.

Kaj sploh manka tem pravilom?!

Vem da je šport drag, ampak vsak profesionalni šport je drag!?

Poceni kategorijo pa že tako ali tako imamo. F5J-400 al kak se imenuje.
Mogoče bom tudi jaz tekmoval v obeh.

LP!
Rok
Slika
Uporabniški avatar
JKSniper
Dr. Modelar
Prispevkov: 3614
Pridružen: 02 Sep 2005, 12:38
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a JKSniper »

Živijo!

Se v naprej opravičujem, ker bom rekel brez da bi imel kakšno vezo tukaj, vsaj po tej sezoni ne-letenja. Poznam pa nekaj ljudi in z njimi marsikatero rečemo glede vsega skupaj.

Torej, zdi se mi, da se vse skupaj preveč hiti. F5J ni tako kot 75W ali 400, ko iz Slovenije skoraj nihče ni letel EuroCUP-a, tukaj v F5J vas je skoraj večina takih, ki boste leteli še EuroCUP in vraga bi bilo zgrešeno, da bi imeli v Sloveniji drugačna pravila od tistih na Eurocupu. Če se hoče testirati FAI, naj se to testira izven slovenskega prvenstva - domačih tekem. Namreč za eno in drugo se govori o dveh različnih modelih. Ne sedaj da daš noter pogon za 30€ in nevemkaj... že šraufal ga ne boš gor, deval v model svinca za težišče popravit in neke dodatne elektronike, ki lahko v končni fazi še zataji. Modeli naj bodo taki kot so, pravila pa tudi do nekega termina, ki se mora določiti sedaj. Skakanje iz pravila na pravilo v smislu "testiranja" so samo brezvezni stroški za vsakega izmed tekmovalcev in nikakor si ne želi(te/mo), da bi koga izgubili zato, ker si nebi mogel več privoščiti konkurenčnega modela in bi bil ta špas zanj predrag. To bi bilo BEDNO.

Ne govorim, da je koncept zgrešen ali pravilen... govorim le o tem, da je vsa ta stvar že tako ali teko predrag špas, še podražiti ga samo zaradi firbca ali lastne nesposobnosti biti konkurenčen v pravilih kot so, je brezpredmetno.

Še vedno je tu tamala klasa, katera je sicer pozabljena, ampak še vedno bi morda tisti, ki imate želje po dodatni elektroniki, omejitvah in karkoli že, našli svojo kategorijo tukaj, kjer pa bi se res bilo potrebno dogovoriti kako v bodoče, saj se bo začelo iz nič. In lažje je narediti zanimiva pravila večini tam, kjer se ne bo delalo škode v smislu proč metanja že obstoječih modelov.

SAJ NISMO TRGOVCI IN PROIZVAJALCI JEBEMUBOGA, ZAKAJ RAZMIŠLJAMO KOT DA SMO?!

Moja misel za zadnji dan počitnic. :D

LP!
Jure
CNC Frezanje Aluminija, medenine, lesa, karbona in umetnih materialov + Struženje kovin
3D Tisk PLA, PETG, ABS, TPU
Konstruiranje, izdelava in lotanje tiskanih vezij
www.JKTech.si
Uporabniški avatar
sly
Tekmovalec
Prispevkov: 380
Pridružen: 03 Jan 2005, 14:10
Kraj: Krško

Odgovor Napisal/-a sly »

Ko bo FAI priznal F5J, bodo pravila takšna, kakršna pač bodo in če nam bodo narekovala nakup elektronike ali česar koli v vrednosti tudi več 100€, bo tisti, ki bo želel tekmovati, to pač kupil.

Jasno, mi bomo lahko imeli svojo vaško ligo, ki bo imela pravila takšna, kot jih bomo mi želeli, vendar to pač ne bo pod imenom F5J.

Tema se je načela (žal v napačni niti) zato, da se čim prej dogovorimo za naslednjo sezono.

To kar sem napisal je pač zaključek sobotnega pogovora, kamor ste bili vsi tekmovalci vabljeni...

Nič še ni dokončnega.

Rok, Jure, če ne naneravata poskusiti predloženega načina, je to vajina svobodna odločitev in prav nihče niti vaju niti koga drugega ne bo v to silil.
Veliko tekmovalcev ima logerje, verjetno si jih lahko tudi nekaj sposodimo in zagotovo bomo naredili vsaj eno srečanje/tekmo, kjer se bo ta način letenja preizkusil.

Zaenkrat ostajajo pravila takšna, kot je bilo to prvotno napovedano.

Trenutno najbolj realno možnost (poleg zmanjšanja mase celic in točkovanja na 20cm) ima le omejitev višine, kar pa direktno ne zahteva brezpogojne menjave modela...

Le če se poskus obnese in se nas večina s spremembo strinja, se ta uvede kot pravilo.
RoK-K napisal/-a: Kdo bo sponzoriral logerje, ker drugače ne pridem na tisto tekmo...

...

Vem da je šport drag, ampak vsak profesionalni šport je drag!?

LP!
Rok
Se mi zdi, da sam sebi nasprotuješ :wink:

BTW, strošek logerja je na nivoju enega malce boljšega serva... 8)

Lp
Shadow-E
Xplorer

MX22
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13475
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

Rok, (glej predlog pravil) ; strošek za logerje gre na pleča organizatorja tekme. V pravilniku piše, da tekmovalec dobi loger na tekmi. Pravzaprav bi morali biti logerji "last" vseh organizatorjev tekem, oziroma F5j združenja.
Uporabniški avatar
Astraeus
Tekmovalec
Prispevkov: 412
Pridružen: 17 Mar 2007, 13:17

Odgovor Napisal/-a Astraeus »

Ne tekmujem, pa vendarle opažam, da rek "It's the man not the machine" spreminja v "It's the machine, not the man." V grobem rečeno. V ospredje dejansko prihaja tehnologija, ki pa je draga, ne pa znanje o jadranju (se opravičujem tistim, ki znajo jadrati). Torej, zmagujejo lahko po večini takšni, ki imajo več pod palcem. Ali pa se morda motim?
Uporabniški avatar
scenic
Tekmovalec
Prispevkov: 208
Pridružen: 22 Sep 2008, 10:23
Kraj: Celje

Odgovor Napisal/-a scenic »

Sicer še ne tekmujem pa vendar,ta debata z loggerji je bila že enkrat izprobana 2leti nazaj v Škofji vasi (loggerje je posodil Vrečer),do sedaj pa je to kr zamrlo.Očitno so že nekateri prej razmišljal v tej smeri!!
Kolikor se jaz spolnim so bili vsi tekmovalci navdušeni nad tem,tudi sam!!
Izhodiščna višina za vse enaka,potem pa jadranje,kdor zna zna!!!

viewtopic.php?t=32192&highlight=f5x


LP Andrej
Servo lovers
35 K64
Uporabniški avatar
brejker
Dr. Modelar
Prispevkov: 4065
Pridružen: 20 Feb 2006, 21:38
Kraj: Kamnik
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a brejker »

Astraeus napisal/-a:"It's the machine, not the man."
. Torej, zmagujejo lahko po večini takšni, ki imajo več pod palcem. Ali pa se morda motim?
Če pogledaš slike od zadnje tekme lahko opaziš, da od 10ih modelov so le trije domače izdelave :roll:
www.okarbon.eu
Uporabniški avatar
zerdoner
Freak
Prispevkov: 612
Pridružen: 18 Dec 2005, 13:19
Kraj: Letuš

F5J

Odgovor Napisal/-a zerdoner »

Sam sem mnenja da gredo zadeve v pravo smer in bo z predlaganimi pravili prišlo na dan znanje jadranja... Poleg tega pa se bo lahko povečalo število tekmovalcev saj bodo zadeve postale cenovno bolj dostopne saj se bodo lahko na tekmi pojavili modeli domače gradnje.
Zakaj?
setup za penjanje 10m/s bo cenovno zelo ugoden in si ga bo lahko vsak brez težav kupu napram zdejšnjih pogo nov ki so bili 300+ eur za doseganje brutalnih penjanj...
Model bo lahko doma grajen saj ne bo potrebe da bi prenesu penjanje 35m/s ali več...kljub temu se pa da narediti konkurenčen model...
Kar se pa tiče omejitve višine bo pa pripomoglo k temu, da bodo tekmovalci začeli delati in pa jadrati in ne kot je bilo zadnje čase, da greš na 300m in čakaš da mine čas potem pa gasa na piko v zadnjih sekundah...
Edino kar mi ni všeč je vrednotenje pristankov kot so v f3j, kajti pri pikanju bodo domači modeli zopet v slabšem položaju saj so bolj krhki kot pa trgovinske gradnje...
Kar se pa tiče logerjev pa tudi ne predstavlja nekega velikega stroška in bi si ga lahko vsak tekmovalec kupil...na račun pocenitve setupov se bi veliko prihranilo na denarju in ni vrag, da bi delček privarčevanega dal za loger...
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Re: F5J

Odgovor Napisal/-a raktivec »

zerdoner napisal/-a: setup za penjanje 10m/s bo cenovno zelo ugoden in si ga bo lahko vsak brez težav kupu napram zdejšnjih pogo nov ki so bili 300+ eur za doseganje brutalnih penjanj...
Model bo lahko doma grajen saj ne bo potrebe da bi prenesu penjanje 35m/s ali več

Nič nimam proti temu kar pripravljate, saj verjamem, da bo na nivoju, ampak:

- ne mi govoriti, da bo setup 30 evrov, za brutalna penjanja pa 300 evrov, torej 270 ojrotov razlike. To je larifari!!! Z vso resnostjo trdim, da je razlika manjša od 60 evrov! Če je kdo vsul 300 evrov za motor in regler, je pač hudo potraten, ali pa ne ve kam bi z denarjem.
- ne mi trabantat, da doma izdelani modeli ne morejo prenest 35 m/s! trdim, da se da doma brez večjih stroškov izdelat konkurenčen model, ki zdrži 60 m/s penjanja! Ravno tako je možno nabavit "trgovinski" model znanega proizvajalca, ki skoči v flater pri 35 m/s...

Lepo prosim argumente, ne pa "argumentov".
lp
Sašo
Uporabniški avatar
matej rozman
Freak
Prispevkov: 852
Pridružen: 26 Jul 2005, 15:06
Kraj: Velenje

Odgovor Napisal/-a matej rozman »

Slovenski F5J :lol:
ma bolj ironično že ne gre hahaha.
Ampak, fantje, največji problem jaz ne vidim v nobenih sprejetih ali nesprejetih pravilih ali omejevanju višine, ampak v tem, da dejansko ne vem, kaj naj kupim. Mene ste tako zmedli s temi pravili, da sploh ne vem kam pes taco moli. In ker si mičkeno pa želim it na kakšno tekmo, bi se pa mogoče opremil malo nazaj.
Ampak bolje, da grem v F3J, tam rabim model in 150m laksa in lahko tekmujem. In to vem že deset let, pa še danes velja.

Lep dan,

Matej Rozman
plp, Matej
Uporabniški avatar
zerdoner
Freak
Prispevkov: 612
Pridružen: 18 Dec 2005, 13:19
Kraj: Letuš

F5j

Odgovor Napisal/-a zerdoner »

Sašo res je in verjamem da lahko ti pa mogoče še peščica modelarjev, ki bi tekmovali doma izdela takšen model.
Ostali pa nimamo znanja o takšnih gradnjah.
Zato bi naši avijoni težko dosegli takša dviganja brez kakšnih posledic.
Kar se pa setupa tiče pa ni niti enega, ki imajo brutalna dvoganja, da bi dali manj kot 300eur za setup... (motor, getribe, regler, celice) ampak verjetno se giblje že vse proti 400eur
Uporabniški avatar
Astraeus
Tekmovalec
Prispevkov: 412
Pridružen: 17 Mar 2007, 13:17

Re: F5J

Odgovor Napisal/-a Astraeus »

zerdoner napisal/-a:Kar se pa tiče omejitve višine bo pa pripomoglo k temu, da bodo tekmovalci začeli delati in pa jadrati in ne kot je bilo zadnje čase, da greš na 300m in čakaš da mine čas potem pa gasa na piko v zadnjih sekundah...
Edino kar mi ni všeč je vrednotenje pristankov kot so v f3j, kajti pri pikanju bodo domači modeli zopet v slabšem položaju saj so bolj krhki kot pa trgovinske gradnje...
Sem imel isto mišljenje, sam sem ga raje zase zadržal. Pikanje pa bi moralo biti prepovedano. V bistvu je to goljufanje. Letalo naj bi pristalo. Še kontrolirana strmoglavljenja na letalonosilke so bolj podobna pristanku kot pikanju :D.
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Odgovor Napisal/-a raktivec »

@Žerdoner;


Vem, da ni veliko modelarjev, ki bi se jim dalo izdelat ustrezen model in kaj potem? Zakaj to ne bi bila prednost tistih, ki se jim da?
Če vse skupaj obrnem bi vprašal, zakaj se obregat v to zvrst modelarstva in jo prikrajšat za uspehe? Kaj bi bilo, če bi tisti, ki se jim ljubi delat dobre modele skočili v zrak in protestirali proti pravilom, ki favorizirajo recimo kvalitetne pilote ala Rižner? Tudi on je eden redkih, ki znajo dobro letet, pa vseeno ne delate pravil, ki bi mu onemogočala dobre rezultate. Nasprotno! Celo v rit mu lezete, ker je vse na videz enostavno in se vam zdi (večini zmotno), da se boste nekoč lahko enačili z njim. Za modele takoj veste, da ste prekratki, potem pa pumpate vodo na svoj mlin.

V skrbi za neke kvazi enakovredne pogoje in ne vem kako strokovno znanje v letenju malce patetično pozabljate na to, da ima modelarstvo zelo širok spekter in ni vse le v vrtenju ročic na daljincu. Ne vem, ampak včasih mi scena deluje kot tisti, ki nostalgično obujajo spomine na Titove čase in si jih na srečo brezuspešno želijo nazaj.


Kar se tiče čakalne višine 300 in več metrov pa takole:
Očitno je F5J tako nezanimiva disciplina, da še ni privabila enega resnega pilota, ki bi z 2-3 sekundnimi starti z modelom nad 50 m/s dal bage tistim iz čakalnice.Dokler bo tako lahko coprate kakor hočete. V končni fazi tudi ni težko pripravit modela, ki mu bo 200 m čakalnica in potem bo trend 23 sekundnega cuzanja na 200 m, ter čakanje na cilj.
Ko boste šli z pravili recimo na 50 m, bo zopet vsak popel na 50 m, nato pa cuzal do dna. V kolikor bodo imeli maxi HLGji čez dan dovolj sreče, da pridejo v finale, bodo v večernih urah zopet favoriti tisti, ki bodo odšteli več denarja za lažji in kvalitetnejši maxi HLG. Kot sem že dejal tako ne gre, zadevo elegantno reši konkurenca in nihče drug.


Kot sem že večkrat dejal vem, da se trudite in želim, da uspe, a z pravili lahko coprate kar hočete, scoprali boste šele takrat, ko bo zadeva dovolj zanimiva za prave patrone in to bo po moje takrat, ko bo na sceni nekaj ustaljenega.


Ogromna prednost F5J pred F3J je to, da ne rabiš pomagačev. Dobro bi bilo, da se te prednosti ne popacka z kompliciranjem.



Okrog setupa za 35 m/s in setupa za 10 m/s mi ne težit, razlika je lahko manjša od 60 evrov!!!
Takega za 400 evrov še nisem nabavljal nikoli v življenju, pa zadnjih 10 let verjetno nisem imel modela, ki bi penjal pod 40 m/s.


In še tole:
Dokler letite z 1k evrov vrednimi modeli in se vozite na vsaj 10 tekem letno mi ne trabantat, da naj bi bila cena v setupu dober razlog za karkoli! Seštejte potne stroške za eno sezono in potem ne govorit, da bi zadevo radi približali takim, ki si ne morejo privoščit 300 evrov vrednega setupa. (Saj v resnici ne stane toliko.) Slika
Saj namen verjetno ni slab, le izgovori so slabi. in včasih žalijo normalno inteligenco.
lp
Sašo
Uporabniški avatar
zerdoner
Freak
Prispevkov: 612
Pridružen: 18 Dec 2005, 13:19
Kraj: Letuš

F5j

Odgovor Napisal/-a zerdoner »

sašo podal sem samo svoje mnenje okoli modelov...

Kar se pa pogona tiče ti pa nič ne težim ampak sem samo povedal kaj ljudje vozjo in koliko eur so za to odšteli.
Če pa ne veš kaj imajo ti povem pa si zračunaj in povej, če so dali za to manj kot 300eur
1. Motor mega 16/35/1 ali arc
2. Getribe KPG 25 + prirobnica
3. Regler yge 120A ali kakšen v njemu podobnem cenovnem rangu
4. Celice 5 ali 6s hyperion

Lp
Odgovori

Vrni se na F5J