maček in extreme
Moderatorji: KlemenR, Intruder
maček in extreme
živjo!
zanima me idealna kobinacija za čoln extreme.Čoln je iz TIMA januar 2000. Čoln mora biti hiter in okreten.mislim pa dati notri krtačni motor. kaj pravite na to:
Motor:SPEED 600race 7,2V
Propeler:K31 neobdelan
Baterije:SWPower 8,4V 3300mAh
Krmilnik:SUN 3001
zanima me idealna kobinacija za čoln extreme.Čoln je iz TIMA januar 2000. Čoln mora biti hiter in okreten.mislim pa dati notri krtačni motor. kaj pravite na to:
Motor:SPEED 600race 7,2V
Propeler:K31 neobdelan
Baterije:SWPower 8,4V 3300mAh
Krmilnik:SUN 3001
extreme
kaj pa naslednja kombinacija:
Motor:SPEED 600 race 7,2V
Propeler: K29 neobdelan
Akumulatorji:SWPower 8,4V 3300mAh
Krmilnik:SUN 3001
Hlajenje: piksna
pomojem bi šlo
Motor:SPEED 600 race 7,2V
Propeler: K29 neobdelan
Akumulatorji:SWPower 8,4V 3300mAh
Krmilnik:SUN 3001
Hlajenje: piksna
pomojem bi šlo
luka II
imam čoln luka II MČ1 z RV-napravo.v njem imam :
Motor:MIG 600 turbo 7,2V
Baterija:SwPower 7,2V 3300mAh
Propeler:K34 neobdelan
Krmilnik:SUN 3001
motor se mi zelo pregreva! kaj na naredim?vodnega hlajenja nimam namena dat noter ker ni prostora in bi bila potrebna predelava celega čolna.Ali imam napačno eliso?baterija pa mi zdrže LE 6min.
kaj je narobe????
Motor:MIG 600 turbo 7,2V
Baterija:SwPower 7,2V 3300mAh
Propeler:K34 neobdelan
Krmilnik:SUN 3001
motor se mi zelo pregreva! kaj na naredim?vodnega hlajenja nimam namena dat noter ker ni prostora in bi bila potrebna predelava celega čolna.Ali imam napačno eliso?baterija pa mi zdrže LE 6min.
kaj je narobe????
- čalpič
- Freak
- Prispevkov: 820
- Pridružen: 13 Dec 2004, 20:09
- Kraj: Selnica ob Muri(Šentilj)---Maribor
- Kontakt:
K34
Daj gor 29 ali K31 obdelanega
Daj gor 29 ali K31 obdelanega
Če se počutiš ,da imaš stvar pod nadzorom ,je to samo zato, ker ne greš dovolj hitro!
[M. Andretti]
http://album.email.si/hydro_freak/
[M. Andretti]
http://album.email.si/hydro_freak/
obdelava
/datoteke/prop_177.pdf
če se ne motim je cilj tega obrusit v (rezilo) vse robove?
popravite me če se motim
če se ne motim je cilj tega obrusit v (rezilo) vse robove?
popravite me če se motim
notranja oprema
Zanima me idealna kobinacija za čoln maček. Čoln je iz TIMA november 2005. Čoln mora biti hiter in okreten mislim pa dati notri krtačni motor. Kaj pravite na to:
Motor:SPEED 600 race 7,2V
Propeler: K29 neobdelan
Akumulatorji:SWPower 8,4V 3300mAh
Krmilnik:SUN 4002
Hlajenje: piksna
Tole mi je svetoval prodajalec.
L.P.
Andrej
Motor:SPEED 600 race 7,2V
Propeler: K29 neobdelan
Akumulatorji:SWPower 8,4V 3300mAh
Krmilnik:SUN 4002
Hlajenje: piksna
Tole mi je svetoval prodajalec.
L.P.
Andrej
- blaž berden
- Profesor
- Prispevkov: 1510
- Pridružen: 24 Nov 2005, 16:20
- Kraj: Murska Sobota - Maribor
motor
zanima me če je razlika med 600 race 7,2V in 600 race 8,4V VELIKA.
je razlika vredna tega denarja 15€ proti 26€
pa še link:
http://trgovina.mibomodeli.si/izpis_kat ... &Level3=51
lp
je razlika vredna tega denarja 15€ proti 26€
pa še link:
http://trgovina.mibomodeli.si/izpis_kat ... &Level3=51
lp
Pozdravljen!
To je sedaj čisto na kratko povedano!
Če imaš odprt motor, potem je ta motor primeren za eco standard in ne start. Za eco start potrebuješ zaprt 500 ali 600 motor.
Odprt speed 600 motor ima večjo moč kot zaprt in malo večjo porabo ter malo boljši izkoristek.
Seveda pa zahteva odprt motor malo več oskrbe kot zaprt. To pomeni recimo menjavanje krtačk, struženje kolektrorja,itd...
Če je odprt speed 600 vreden svojega denarja ti ne morem povedati, ker ga nimam. Imam pa zaprt speed 600 race 7,2v in ti povem, da če je model dobro naštiman, in uporabiš primeren propeler, tudi z zaprtim motorjem dobro in hitro gre po vodi.
Če sem se kaj zmotil me prosim popravite.
L.P simon
To je sedaj čisto na kratko povedano!
Če imaš odprt motor, potem je ta motor primeren za eco standard in ne start. Za eco start potrebuješ zaprt 500 ali 600 motor.
Odprt speed 600 motor ima večjo moč kot zaprt in malo večjo porabo ter malo boljši izkoristek.
Seveda pa zahteva odprt motor malo več oskrbe kot zaprt. To pomeni recimo menjavanje krtačk, struženje kolektrorja,itd...
Če je odprt speed 600 vreden svojega denarja ti ne morem povedati, ker ga nimam. Imam pa zaprt speed 600 race 7,2v in ti povem, da če je model dobro naštiman, in uporabiš primeren propeler, tudi z zaprtim motorjem dobro in hitro gre po vodi.
Če sem se kaj zmotil me prosim popravite.
L.P simon
krmilnik
zanima me če bi krmilnik SUN 3002+ zdržal naslednje:
Motor:SPEED 600 race 8,4V odprtega tipa(manjša poraba kot zaprti)
Propeler: K29 neobdelan ali K31 obdelan
Baterija:SwPower 3300mAh 8,4V
seveda ob obilnem hlajenju regulatorja in motorja.
lp
Motor:SPEED 600 race 8,4V odprtega tipa(manjša poraba kot zaprti)
Propeler: K29 neobdelan ali K31 obdelan
Baterija:SwPower 3300mAh 8,4V
seveda ob obilnem hlajenju regulatorja in motorja.
lp
Pozdravljen!
Jaz bi ti svetoval če že bolj regulator SUN 4002.
Tisto kar piše kolikšen tok pije motor, nikoli ni čisto točno.
Če hočeš, da se bo regulator manj grel, in da ga moš manj obremenjeval, vzemi rajši malo močnejšega. Šlo bi tudi z 3002 regulatorjem, samo bi moral bolj paziti na velikost in kot propelerja. Vzemi pa 31mm propeler in ga obdelaj. Z neobdelanim properjem boš vozil precej manj časa in še dosti večji tokovi bodo tekli, in s tem boš še bolj obremenjeval regulator in tudi motor. Za začetek bi ti jaz bolj svetoval zaprt motor recimo speed 600 race 7,2V. To pa zato, ker boš imel z njim na začetku dosti manj težav kot z odprtim. Če daš na odprti motor prevelik propeler oziroma propeler s prevelikim kotom, ga boš kar hitro skuril. Odprt motor boš tudi moral bolj redno vzdrževat. Vsake toliko časa boš moral zamenjati ščetke, postružit kolektor, namazati ležaje, itd.
Celice bi pa bile vrjetno za začetek kr vredu.
L.P simon
Jaz bi ti svetoval če že bolj regulator SUN 4002.
Tisto kar piše kolikšen tok pije motor, nikoli ni čisto točno.
Če hočeš, da se bo regulator manj grel, in da ga moš manj obremenjeval, vzemi rajši malo močnejšega. Šlo bi tudi z 3002 regulatorjem, samo bi moral bolj paziti na velikost in kot propelerja. Vzemi pa 31mm propeler in ga obdelaj. Z neobdelanim properjem boš vozil precej manj časa in še dosti večji tokovi bodo tekli, in s tem boš še bolj obremenjeval regulator in tudi motor. Za začetek bi ti jaz bolj svetoval zaprt motor recimo speed 600 race 7,2V. To pa zato, ker boš imel z njim na začetku dosti manj težav kot z odprtim. Če daš na odprti motor prevelik propeler oziroma propeler s prevelikim kotom, ga boš kar hitro skuril. Odprt motor boš tudi moral bolj redno vzdrževat. Vsake toliko časa boš moral zamenjati ščetke, postružit kolektor, namazati ležaje, itd.
Celice bi pa bile vrjetno za začetek kr vredu.
L.P simon
- čalpič
- Freak
- Prispevkov: 820
- Pridružen: 13 Dec 2004, 20:09
- Kraj: Selnica ob Muri(Šentilj)---Maribor
- Kontakt:
verjetno je mislil 32mm in 33mm...na tu nekje obdelaj.
Če se počutiš ,da imaš stvar pod nadzorom ,je to samo zato, ker ne greš dovolj hitro!
[M. Andretti]
http://album.email.si/hydro_freak/
[M. Andretti]
http://album.email.si/hydro_freak/