maček in extreme

Debate o ECO colnih.

Moderatorji: KlemenR, Intruder

Uporabniški avatar
fast
Tekmovalec
Prispevkov: 216
Pridružen: 15 Feb 2007, 19:14
Kraj: Primorska
Kontakt:

maček in extreme

Odgovor Napisal/-a fast »

živjo!


zanima me idealna kobinacija za čoln extreme.Čoln je iz TIMA januar 2000. Čoln mora biti hiter in okreten.mislim pa dati notri krtačni motor. kaj pravite na to:
Motor:SPEED 600race 7,2V
Propeler:K31 neobdelan
Baterije:SWPower 8,4V 3300mAh
Krmilnik:SUN 3001
:lol: :lol:
Uporabniški avatar
The Edge
Profesor
Prispevkov: 1021
Pridružen: 10 Jan 2004, 20:59
Kraj: Senovo

Odgovor Napisal/-a The Edge »

obdelan K31 :) drugače lahk hitr motor skuriš :wink:
Life is too short to dance with an ugly woman
Uporabniški avatar
fast
Tekmovalec
Prispevkov: 216
Pridružen: 15 Feb 2007, 19:14
Kraj: Primorska
Kontakt:

extreme

Odgovor Napisal/-a fast »

kaj pa naslednja kombinacija:
Motor:SPEED 600 race 7,2V
Propeler: K29 neobdelan
Akumulatorji:SWPower 8,4V 3300mAh
Krmilnik:SUN 3001
Hlajenje: piksna

pomojem bi šlo

:roll: :roll:
Uporabniški avatar
fast
Tekmovalec
Prispevkov: 216
Pridružen: 15 Feb 2007, 19:14
Kraj: Primorska
Kontakt:

luka II

Odgovor Napisal/-a fast »

imam čoln luka II MČ1 z RV-napravo.v njem imam :
Motor:MIG 600 turbo 7,2V
Baterija:SwPower 7,2V 3300mAh
Propeler:K34 neobdelan
Krmilnik:SUN 3001

motor se mi zelo pregreva! kaj na naredim?vodnega hlajenja nimam namena dat noter ker ni prostora in bi bila potrebna predelava celega čolna.Ali imam napačno eliso?baterija pa mi zdrže LE 6min.
kaj je narobe????

:cry: :cry: :cry: :cry:
Uporabniški avatar
spertoci
Razpravljalec
Prispevkov: 164
Pridružen: 17 Mar 2006, 21:54
Kraj: krog 900 M.Sobota

Odgovor Napisal/-a spertoci »

meni se je tude motorček segeval ker sem ga preveč obremenil! potem sem pa naredil hlajenje id je motorček po 10min hladen!
_______________________________
LP & fsm

kristian!
Uporabniški avatar
čalpič
Freak
Prispevkov: 820
Pridružen: 13 Dec 2004, 20:09
Kraj: Selnica ob Muri(Šentilj)---Maribor
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a čalpič »

K34 :o


Daj gor 29 ali K31 obdelanega :wink:
Če se počutiš ,da imaš stvar pod nadzorom ,je to samo zato, ker ne greš dovolj hitro!
[M. Andretti]


http://album.email.si/hydro_freak/
Uporabniški avatar
fast
Tekmovalec
Prispevkov: 216
Pridružen: 15 Feb 2007, 19:14
Kraj: Primorska
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a fast »

hvala za odgovore sam v luka II čoln je hlajenje (skoraj)ne mogoče [-X . ker bi cel čolnm moral predelat . tako da bom kar naredil extreme pa bom noter dal vodno hlajenje -piksno pa bo.



lp :D
Uporabniški avatar
vrtovec
Razpravljalec
Prispevkov: 106
Pridružen: 15 Apr 2005, 18:02
Kraj: Vipavska dolina

Odgovor Napisal/-a vrtovec »

Pa tudi propeler moraš obdelati, sicer teče skozi motor prevelik tok in resno, lahko ga skuriš.

O obdelavi propelerja je napisanih mnogo člankov, poišči
LP, Rok Vrtovec
Uporabniški avatar
fast
Tekmovalec
Prispevkov: 216
Pridružen: 15 Feb 2007, 19:14
Kraj: Primorska
Kontakt:

obdelava

Odgovor Napisal/-a fast »

/datoteke/prop_177.pdf
če se ne motim je cilj tega obrusit v (rezilo) vse robove? 8-[

popravite me če se motim :oops: :oops:
drejck
Začetnik
Prispevkov: 4
Pridružen: 21 Mar 2007, 19:44
Kraj: Vrtovin

notranja oprema

Odgovor Napisal/-a drejck »

Zanima me idealna kobinacija za čoln maček. Čoln je iz TIMA november 2005. Čoln mora biti hiter in okreten mislim pa dati notri krtačni motor. Kaj pravite na to:
Motor:SPEED 600 race 7,2V
Propeler: K29 neobdelan
Akumulatorji:SWPower 8,4V 3300mAh
Krmilnik:SUN 4002
Hlajenje: piksna

Tole mi je svetoval prodajalec.
L.P. :mahaj: :mahaj:

Andrej
:D :lol: :lol: :lol:
Uporabniški avatar
blaž berden
Profesor
Prispevkov: 1510
Pridružen: 24 Nov 2005, 16:20
Kraj: Murska Sobota - Maribor

Odgovor Napisal/-a blaž berden »

Tako bi bilo vredu
LP Blaž :)
Uporabniški avatar
fast
Tekmovalec
Prispevkov: 216
Pridružen: 15 Feb 2007, 19:14
Kraj: Primorska
Kontakt:

motor

Odgovor Napisal/-a fast »

zanima me če je razlika med 600 race 7,2V in 600 race 8,4V VELIKA.
je razlika vredna tega denarja 15€ proti 26€

pa še link:
http://trgovina.mibomodeli.si/izpis_kat ... &Level3=51



lp
Uporabniški avatar
FLISK
Tekmovalec
Prispevkov: 232
Pridružen: 19 Nov 2004, 20:18
Kraj: Zagorje ob Savi

Odgovor Napisal/-a FLISK »

Razlika je velika, vendar 8,4 V je že odprt oz. z nikm ne moreš več tekmovat recimo v ECO start.
Modelarstvo je zakon
Uporabniški avatar
fast
Tekmovalec
Prispevkov: 216
Pridružen: 15 Feb 2007, 19:14
Kraj: Primorska
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a fast »

kaj je vredna tega denarja ?:o

kaj lahko naštimaš če imaš ODPRT motor?


lp :lol:
Uporabniški avatar
mimi01
Freak
Prispevkov: 590
Pridružen: 16 Sep 2005, 15:27
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a mimi01 »

Pozdravljen!
To je sedaj čisto na kratko povedano!
Če imaš odprt motor, potem je ta motor primeren za eco standard in ne start. Za eco start potrebuješ zaprt 500 ali 600 motor.
Odprt speed 600 motor ima večjo moč kot zaprt in malo večjo porabo ter malo boljši izkoristek.
Seveda pa zahteva odprt motor malo več oskrbe kot zaprt. To pomeni recimo menjavanje krtačk, struženje kolektrorja,itd...
Če je odprt speed 600 vreden svojega denarja ti ne morem povedati, ker ga nimam. Imam pa zaprt speed 600 race 7,2v in ti povem, da če je model dobro naštiman, in uporabiš primeren propeler, tudi z zaprtim motorjem dobro in hitro gre po vodi.
Če sem se kaj zmotil me prosim popravite.
L.P simon :D
Uporabniški avatar
fast
Tekmovalec
Prispevkov: 216
Pridružen: 15 Feb 2007, 19:14
Kraj: Primorska
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a fast »

moj Luka II

dobrodošle pohvale, kritike, uprašanja...
Priponke
luka II
luka II
Slika 003.jpg (84.33 KiB) Pogledano 4331 krat
Luka II
Luka II
Slika 002.jpg (85.98 KiB) Pogledano 4331 krat
Uporabniški avatar
fast
Tekmovalec
Prispevkov: 216
Pridružen: 15 Feb 2007, 19:14
Kraj: Primorska
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a fast »

zanima me kaj je timing :o in ali se ga lahko nastavlja na motorju SPEED 600 race 8,4V odprt. :praskam:



lp :mahaj:
Uporabniški avatar
fast
Tekmovalec
Prispevkov: 216
Pridružen: 15 Feb 2007, 19:14
Kraj: Primorska
Kontakt:

krmilnik

Odgovor Napisal/-a fast »

zanima me če bi krmilnik SUN 3002+ zdržal naslednje:
Motor:SPEED 600 race 8,4V odprtega tipa(manjša poraba kot zaprti)
Propeler: K29 neobdelan ali K31 obdelan
Baterija:SwPower 3300mAh 8,4V
seveda ob obilnem hlajenju regulatorja in motorja. :lol: :lol: :lol:



lp 8)
Uporabniški avatar
mimi01
Freak
Prispevkov: 590
Pridružen: 16 Sep 2005, 15:27
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a mimi01 »

Pozdravljen!
Jaz bi ti svetoval če že bolj regulator SUN 4002.
Tisto kar piše kolikšen tok pije motor, nikoli ni čisto točno.
Če hočeš, da se bo regulator manj grel, in da ga moš manj obremenjeval, vzemi rajši malo močnejšega. Šlo bi tudi z 3002 regulatorjem, samo bi moral bolj paziti na velikost in kot propelerja. Vzemi pa 31mm propeler in ga obdelaj. Z neobdelanim properjem boš vozil precej manj časa in še dosti večji tokovi bodo tekli, in s tem boš še bolj obremenjeval regulator in tudi motor. Za začetek bi ti jaz bolj svetoval zaprt motor recimo speed 600 race 7,2V. To pa zato, ker boš imel z njim na začetku dosti manj težav kot z odprtim. Če daš na odprti motor prevelik propeler oziroma propeler s prevelikim kotom, ga boš kar hitro skuril. Odprt motor boš tudi moral bolj redno vzdrževat. Vsake toliko časa boš moral zamenjati ščetke, postružit kolektor, namazati ležaje, itd.
Celice bi pa bile vrjetno za začetek kr vredu.

L.P simon :D
Uporabniški avatar
fast
Tekmovalec
Prispevkov: 216
Pridružen: 15 Feb 2007, 19:14
Kraj: Primorska
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a fast »

dobro :lol: bom kar obdržal krmilnik in kupil zaprti motor. propeler K31 bom obrusil v rezilo in zmanjšal premer na 29 :x a bo v redu če naredim tako.




in hvala za odgovore :D :lol:
Uporabniški avatar
fast
Tekmovalec
Prispevkov: 216
Pridružen: 15 Feb 2007, 19:14
Kraj: Primorska
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a fast »

trenutno imam motor MIG 600 turbo propeler pa K33 in se mi krmilnik ne segreje prav nič [-X
Uporabniški avatar
mimi01
Freak
Prispevkov: 590
Pridružen: 16 Sep 2005, 15:27
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a mimi01 »

Super!
Vzemi recimo K34, ga obdelaj na 32,33mm in ti bo šlo še hitreje.
Če se ti motor in tudi regulator nič ne segrevata, pomeni, da lahko daš gor še malo večji propeler. Še vedno pa je bolje če je obdelan!
L.P simon :D
Uporabniški avatar
fast
Tekmovalec
Prispevkov: 216
Pridružen: 15 Feb 2007, 19:14
Kraj: Primorska
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a fast »

napisal si 32,33 :o

ali gre to po kakšnih procentih al kaj :lol:
Uporabniški avatar
čalpič
Freak
Prispevkov: 820
Pridružen: 13 Dec 2004, 20:09
Kraj: Selnica ob Muri(Šentilj)---Maribor
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a čalpič »

verjetno je mislil 32mm in 33mm...na tu nekje obdelaj. :wink:
Če se počutiš ,da imaš stvar pod nadzorom ,je to samo zato, ker ne greš dovolj hitro!
[M. Andretti]


http://album.email.si/hydro_freak/
Uporabniški avatar
mimi01
Freak
Prispevkov: 590
Pridružen: 16 Sep 2005, 15:27
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a mimi01 »

Ja, mislil sem, da vzemi recimo propeler premera 34mm in ga obdelaj na velikost 33mm ali 32mm, pač koliko bo bolje.
L.P simon :D
Odgovori

Vrni se na ECO